Kaffe

Nej, det här med kaffe på bakfyllan. Det är bara destruktivt.
Så vad gjorde jag igår då?
Började lugnt med lite krök hos Sunkan innan vi drog vidare till Sandy, teamade upp med Malin och snackade skit i några timmar.

Hos Sarah tyckte jag uppenbarligen att det var en bra idé att åka pulka nedför trappan.
Utan pulka, utan madrass. Så idag har jag inte ont...inte någonstans >_<

Anyway, det var en lugn tillställning, med undantag för pulkaåkandet i trappan.
Fick skjuts av Jonasson hem. Känner att jag är skyldig den killen en och annan skjuts när mitt körkort anländer.

Kommentarer
Postat av: SARA

HAHAHAH... tack för sången igår, den va fin ;)

2008-02-03 @ 16:53:16
Postat av: Snusmumriken

Sune: Varsågod! Hoppas vi inte förstörde er fina stämning xD

2008-02-03 @ 17:16:14
URL: http://arizmendi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0