Jungfruresan

Ifall jag tycker omkörningar är kul, vad är det då inte att tanka!?
Snacka om effektivaste sättet att slösa pengar  Det som började med en stilla undran om att eventuellt låna systerns pojkväns bil slutade med en nota på 150,50 spänn på Statoil.
Jag borde kanske vara lite mer förutseende!


Hur som helst, nu har jag elva liter bensin att bränna upp imorgon, så förvänta er inte att jag tänker spara på't!
Anti-ecodriving, kallstart, värmefläkt och Alice in Chains på högsta volym, det är vad ni kan förvänta er ;D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, tur att vår bil gick sönder dagen efter jag fick mitt körkort!
Men nu är den lagad igen, så nu är jag ute på vägarna igen ^^

2008-03-13 @ 12:17:05
Postat av: Robin

Jennie:
Aaw, osis där >_

2008-03-13 @ 14:31:36
URL: http://arizmendi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0