Låter bekant. Hört förut?

Det gick nästan, jag var beredd att stanna hela dagen. Men när jag funderade på det, kom jag fram till att mer prat om HIV/AIDS hade gjort mig lite deprimerad. Föreläsningen hade förmodligen varit för mycket, så det bar av hemåt igen.
Enbart för att upptäcka att mitt nya fina körkort tillverkats och levererats ^^
Så om NÅGON (läs: Sara) undrar vad jag gjorde i Hultsfred lite senare, så har du ett svar nu..!

Nu är det projektet som ska fokuseras. Men missa inte landslagsuttagningen! Den pågår, nu!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du gjorde rätt i att åka hem!
Fy tusan vad föreläsningen sög.
Varför stannade jag? :P hehe

2008-03-19 @ 18:01:52
Postat av: Robin

Jennie:
Haha...men tack! Då behöver jag inte ångra något :)

2008-03-19 @ 18:40:38
URL: http://arizmendi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0