Musik

Alltså, när köpte jag senast en skiva? En ritkig, fysisk, cirkelformad bit plast med ljudspår man sätter in i stereon alternativt lägger in på datorn för att sedan låta den fylla ut samlingen?
Tillbaka till samtiden kanske. Och innan dess en order bestående av lite Fireside, Håkan Hellström m.fl.

Om köpfrekvensen av CD-skivor ritades upp i ett diagram skulle det se ut som USA's ekonomiska diagrami slutet av 20-talet.
Det är för bekvämt att vara olaglig, men å andra sidan hittar man få skivor värda det satta priset.

Oskar vill till puben. Jag vill sjunka ner i soffan och kolla den absolut sista episoden av Coupling. Tills vidare ska jag förlusta mig med lite gaydisco, Pet Shop Boys är välkomna!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

A shit vad många år sen de va..

2008-03-24 @ 19:09:54
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0