Shoegaze

Måndag! Letade glasögon, helt utan framgång. Vill jag ha bågar med en traktor på ena skarmen? Nej tack.
Tisdag! Busade med Emelie, always a pleasure. Much so.
Onsdag! Om jag fick någonting gjort, var det inte mycket. Återigen glasögonjakt, denna gång i Vimmerby, utan framgång. Varför är alla par antingen för små, för smala, för dyra eller helt åt helvete felfärgade? Ååh.
Torsdag! Det är idag va? Jag ska normalt sett träna idag. Får se vad det blir av den saken. Jag har ju faktiskt inte tränat ordentligt sedan jag blev sjuk efter balen. Menmen.

Snart är det söndag!

Kommentarer
Postat av: Liza

Om jag var där så.. vi hade ju ingen skjuts till hultsfred. Men harrys var roligt, när vi väl lyckats komma in på 20årsdelen.

2008-07-12 @ 22:31:08
URL: http://halighalie.blogg.se/
Postat av: Robin

Haha just det, det glömde jag.

2008-07-13 @ 13:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0