It's all gone Pete Tong

Har fördrivit den mesta av tiden med att kolla igenom den osedda, dammiga delen av filmarkivet, och några fler än just denna film har det blivit den senaste tiden. Men jag orkar inte skriva ett sammandrag om allihop, så jag namedroppar dem: Green Street Hooligans, Ratatouille, Pirates of the Carribbean 3, Mulholland Drive, The Lookout, American Pie: Beta House, Saw IV, No country for old men, The Hours, och självklart även It's all gone Pete Tong.
Phew. Men listan över filmer man bara ska se, den tar ju aldrig slut.

Dessutom. Klassfest imorgon? Om ingen känner sig manad att ta hand om en gemensam förfest, då får vi helt enkelt ses på Hulingen. Men roligast vore självkart om NÅGON (känn pressen, alla Hultsfredbor) kunde ta på sig ansvaret? :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag kan nog vara den ansvarige ^^
Om ni hjälper att samla ihop folket.
Var tanken bara klassen? ^^

2008-03-14 @ 23:41:28
Postat av: Robin

Jennie:
Haha det är ju det...jag har redan nu lovat 2 "utomklassare" att få va med på förfest, men de klarar sig ändå så...jo helst bara klassen va?

2008-03-15 @ 11:51:00
URL: http://arizmendi.blogg.se
Postat av: Jennie

Ja, men det gör inget. Bara det inte blir hela skolan, så är det lugnt. Vi är hos mig ikväll. Punkt slut. Nu meddelar vi klassen ^^

2008-03-15 @ 12:19:07
Postat av: Robin

Jenne:
Skall bli! :D

2008-03-15 @ 12:23:04
URL: http://arizmendi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0