Temavecka, utställning, Hagelsrum, åsåvidare

Det är ju lite av en typisk temavecka med några filmer och tillhörande diskussioner efteråt. Någon enstaka föreläsning, håla, schemaändring och "kan vi ta det här lite snabbt så jag hinner med bussen?"
Men imorgon får jag bil igen. Så jag kan allt pallra mig iväg.

Besökte förresten Emelies & Johannas mysiga utställning i Kopparslagaren (Kopparslagen?), även om det inte var helt lätt att hitta dit och jag var tvungen att ringa Sara för hjälp. Får känna mig hedrad eftersom jag var första besökaren där, men det var dåligt av er andra att inte pallra er dit samtidigt! Skämmes!
Reklam: Nu har de även en Post it-konsthörna, där man får göra sitt eget avtryck i världen! Mycket viktigt!

Nu ska jag hämta Rikard i Hagelsrum, tydligen. Ta hand om er, landkrabbor!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Post-it konsten har växt !
Vi har fått tre till bidrag XD

2008-03-18 @ 21:25:09
URL: http://storytellings.blogg.se
Postat av: Robin

Emelie:
Haha ^^ Detta kommer skriva in er i historieböckerna! :D

2008-03-18 @ 21:34:22
URL: http://arizmendi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0