"Äh ta allt för fan, det växer ut"

Sitter, precis som för ungefär ett år sedan och funderar över vad jag ska göra med mitt hår. Förra våren var det lite väl långt, men det var väl då jag inte klippte mig på typ två månader. Vilket är fallet även denna gång (om lite mer än en måndad, då jag ska klippa mig). Vad ska jag göra?
Då blev det cirka 0,8 cm på sidor & nacken, med resten klippt för en mittbenafrisyr i sann Backstreet-anda. Eller som Linda sa, "sexton nyanser ljusare så är du Nick Carter". Sammanträffande att pojkbandsfrisyr är vad jag efterapade när jag först började med grejen.
Nu är jag mer inne på, jag vet inte. Pilotfrisyr? Med en blondering vore det snyggt som synden.

Ska inte tråka ut er med mina hårkontemplationer, jag ska nog satsa på att tråka ut mig själv. Ännu är inte engelskan gjord, och som om djävulens syster hade haft ett finger med i spelet ska dessutom en svenska C/internationell ekonomi-presentation genomföras på måndag.
Vill ni höra hur ett affärsmöte går till i arabvärlden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0