"But suddenly, I feel the shining sun"

Man var ju lovad bil i morse, man naturligtvis skulle mor min svänga i åsikt och ha den hela dagen. Så tack och hej, min väl tilltagna sovmorgon visade sig vara i det extremaste laget om man ville hinna med bussen.
Så istället för att åka på Jens lektion (vilken jag givetvis förmodar var fantastisk) satt jag hemma och lyssnade på Daft Punk för fylla muggar.
Det finns förmodligen ingen bättre väg till en riktigt bra morgon.

Fick dessutom en strålande idé idag! Jag har anlitat Emelie för att fota massa snügga bilder till mitt projekt, vilket kommer bli alldeles kalas. Mitt arbete kan behöva lite estetik, så att säga!

Nu planerar jag dock en avlägsning, då doften av tacofärs+salsa blivit aningen för teasing.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Aha, det var det ni satt och viskade om, hihi.
Hoppas fotona blev bra ^^

2008-04-11 @ 13:04:37
Postat av: Robin

Jennie:
Haha jaa xD dom blev kalas!

2008-04-11 @ 14:59:27
URL: http://arizmendi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0