Det går bra nu

Pengarna försvinner som dom ska, kompis det går bra nu.
200 spänn för fotografering = Thornbergs sod off. Men ska ändå ta dem. Varför inte? Just nu känns det som att 100 spänn hit eller dit gör mindre skillnad.

Projektet klart! Nice med lite framförhållning, det är j'aime på den!
Däremot ser jag mindre fram emot nationella imorgon, det har aldrig varit min kopp te att sitta still i den tidskvantiteten. Får försöka blicka framåt, till dansträningen. Tydligen är jag den enda killen med passion för elegant dansant kroppsrörelse, så sant.

CL-Semi. Vi syns.

Kommentarer
Postat av: Liza

Ibland tror jag att jag är den enda i hela världen som tycker nationella prov är kul. :(

2008-04-23 @ 07:52:53
URL: http://halighalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0