Måste älska cigarettdoften

Eller var det fimpvattensdoften?

Det första som händer när man kommit hem: Jag låser upp. Hundarna skäller på övervåningen. Bestämmer mig för att ta tillfället i akt och springa och gömma mig, de ska ju också ha lite roligt!
Slänger jackan på spisen och hoppar bakom en fåtölj. Taxen hittar mig. So far, so good, men vad händer när man ska dra bort jackan från spisen? Är det inte så  att mammas kopp med fimpvatten står kvar där sedan igår, vilken jag välter och resterna flyter ut över hela köket?

Så idag har jag skurat posten med Grumme-såpa. Förhoppningsvis var det sista gången.

Kommentarer
Postat av: Liza

hahaha :D vilket sammanträffande!
jag spillde ut mamma och bengts fimpvatten över hela vardagsrumsbordet i lördagskväll

2008-04-15 @ 12:14:37
URL: http://halighalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0