Rubriker är för pensionärer

Ängsligheten kryper, för vart han än vänder blicken finns det inte där. OK, tredje gången gillt. Soffan. Inte. Helt plötsligt är han på nedervåningen. Vad gör han där? Han har varit här! Sluta cirkulera, sluta cirkulera, cirkulera, cirkulera... men. Han hade flyttat soffan i morse. Nu var det så uppenbart: Han skulle behöva flytta på soffan - en gång till. Där låg det, så obefintligt blänkandes i den ljuslösa vrån.

Jag ska aldrig mer tappa bort mitt körkort. Aldrig!

Kommentarer
Postat av: Ljungan

Thailändsk själsfrände
Hitta din thailändska själsfrände för sann kärlek och äktenskap!

Detta gör mig nog mer orolig än att ditt körkort är borta! Vad gör min herre för reklam egentligen?

2008-04-28 @ 19:11:05
Postat av: Robin

Ljungan:
Haha vad pratar du om? Du gör mig orolig!

2008-04-28 @ 20:17:01
URL: http://arizmendi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0