Släckt

Dagar är oförutsägbara, som det ska vara. Den börjar med sedvanlig engelska och saker tillhörande, springande mellan salar och allmänt crapsnack.
Tredje grillen för säsongen i år, vår stuga är verkligen personifieringen av sommar. En vacker dag kanske jag flyttar dit.
Runt halv sex-tiden blir det officiellt: jag, Simon & Oskar ska till Växjö på grill ikväll. Riktigt så blev det inte, så istället for jag till Åseda för att hämta Liza, så vi kunde utnyttja Oskars FF-villa. Två föräldrar på semester i Kina öppnar en del festmöjligheter!
Lyckades dessutom få min vattenpipa att fungera som den ska, dvs med rätt kol i rätt mängder och kallt kranvatten. Jordgubb. Mmm, den smaken går inte diska bort i första taget. Hela min garderob luktar redan mutant-bär.

På så vis kunde jag, with a little help from my friends, utnyttja en underbart varm dag med traditionellt avslappnat umgänge. Ett behov mitt bland skolstressen.
Imorgon är det Hardcore. Dags att slipa sina baldans-skills?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0