Varje vår?

Det här så här va, att jag har en liten tradition. Det är inget märkvärdigt, inget som jag någonsin tror kommer upprepas, men varje vår, VARJE VÅR är den där likt förbannat!
För fyra-fem år sedan var jag en ganska flitig löptränare. Som mest sprang jag 4 gånger i veckan, men ni förstår ju redan nu att det inte höll i längden. Ungefär två år varade det.
Nuförtiden springer jag en gång om året. En gång varje vår, precis när det börjat bli sådär acceptabelt varmt som det är just nu.
Så jag tar på mig joggingskorna, ger mig ut mot Hägelåkra och springer, springer, springer. Och varje gång kommer jag på varför jag slutade.
Men den traditionen är uppfylld för denna vår. Nu tar det ungefär ett år till innan det är dags igen.

Jag ska ge mig in på matten.

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag är faktiskt bra på att springa nuförtiden, springer åtminstone en gång i månaden! Slå det! :D

2008-04-01 @ 15:54:20
URL: http://halighalie.blogg.se
Postat av: Robin

Liza:
Vafan? Hur länge sen var det vi sågs, du har ju genomgått en radikalförändring? xD (och nej, jag kan inte slå det... "/ )

2008-04-01 @ 16:50:55
URL: http://arizmendi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0