På tiden...

att jag skaffar en alldeles egen blogg? Jag vetifan, hade ju en i somras. Det blev två inlägg. 2.
Har nästan glömt bort funktionen med bloggar, men det är väl som bdb's textlayout. Så egentligen förstår jag inte vad jag gör här! Är det någon ny slags överflödig terapiform, eller ett tidsfördriv?
Tidsfördriv. Lite mer att fylla ut vardagen med, så jag slipper klaga över att jag inte får tag på vare sig Simon eller Oskar, haha ^^,
På det hela taget får vi se om något vettigt kommer ur detta, men jag kan lika gärna ge det en chans.
På återseende! (?)

Förresten...eftersom jag inte förstår hur man ändrar typsnitt, textstorlek och grejer är någon annan hemskt välkommen att förklara för mig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0