Ännu ett armband

Om man är 18 och har 8 Hultsfredsfestivaler bakom sig - är man rutinerad då?
Det känns som att rutinen växer lite mer när man skär ner på banden man vill se, istället för att bara springa mellan konserterna för att använda tiden.
Paramore var heltaggade, det måste jag säga. JEW har jag ingen åsikt om, eftersom jag ändå inte lyssnat in mig. Rage var en bättre idé. Gammal är äldst, säger man? Ålderstecken fanns det då ingen brist på, men en tät show var det.
Fredag! Raised Fist var ägarna av Pampas. Nuff said.

Nej, detta är ett sådant inlägg som aldrig kommer innehålla allt som finns att säga. Kan jag vara mer kortfattad?
Det var en väldigt bra festival, även om Linkin Park borde dö för sina synder.

Sedan satt man här.
Vad återstår?
Väntan, antar jag.
Men det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Paramore, jag vet att du vill tacka mig ^^

För att vara självsäker. XD

2008-06-15 @ 22:08:09
URL: http://storytellings.blogg.se/
Postat av: Robin

Emelie!

Haha, det ska man vara. ^^ Tack!

2008-06-15 @ 23:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0