Fredag, Fredsdag, Amnesty International-dag

Jag väljer att citera en god vän vad det gäller mina muntliga presentationer hittills:

"improvisation ftw! har improviserat ihop ett gäng mvg presentationer nu minsann.. oj så självgod."
- http://novaline.blogg.se/

Och detsamma gäller för mig, min lilla presentation av Amnesty gick med mitt flow, as always. Även om always mer är till för att hindra flow. Nej men usch så jag säger. I alla fall, skamlöst bra!


Vet inte riktigt vad det beror på, men varje gång jag själv lagar maten blir jag mätt på en portion. Om ens det. Räcker med en tugga. Och nej, jag är inte dålig i köket! Men tack Liza för ketchup-tricket, mucho användbart!

Då var det bara resten av helgen som ska utstökas. Skall på 30-årskalas imorgon, i homohataren Åke Greens nuvarande hemstad Berga. Eller bor han där? Det var faktiskt Bosse som sa det. Åtminstone att han jobbar där.

Men hur gör man med melodifestivalen då? Ska den ens ses...? Iaf, förslag på helgaktiviteter är välkomna.

Peace out, my dogs! /Robin Hårfager

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hade du Amnesty i svenskan?
Bra val Robin. Jag har oxå tagit det ^^

2008-03-08 @ 22:04:37
Postat av: Robin

Jennie:
Ajjemen! Det var ju med på uppgiftslappen, så varför inte? xD

2008-03-09 @ 11:44:50
URL: http://arizmendi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0