"Hej Mamma!"

Jag har väl inte så mycket att säga. Vill någon se bilder så kan ni kolla upp Emelies blogg, det är hon som är officiell photographer på våra fester numera.

Det var lite stilla förfest hos Jennie innan vi drog vidare till Hulingen. Det gick till stor del ut på att ta hand om Micke, försöka elda kol samt halvseriöst kolla på melodifestivalen (vi visste nog alla att Perelli skulle vinna till slut).
Och själva festen dårå. Om någon träffade sina föräldrar där så är ingen förvånad. Skulle tippa på att cirka 60% av besökarna var från en annan tidsålder, och förmodligen var välkomstdrinkarna gjorda på sprit som var äldre än så.
Men för att summera, så var det ännu en gång en bra kväll med trevligt folk och en skön förfest. Dessutom gick det faktiskt bra att köra hem idag, även om jag kanske hämtade bilen hos Jennie lite väl sent..!
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag är mer orolig att ni fick stressa ihjäl er för att hämta bilen! :P HAHA!

2008-03-16 @ 14:56:16
Postat av: Robin

Jennie:
Haha, det gick bra ändå xD

2008-03-16 @ 15:00:49
URL: http://arizmendi.blogg.se
Postat av: liza

Alla som gick ut skolan 78 var ju där, mammas årskurs alltså. som tur är inte hon xD

2008-03-17 @ 11:02:42
URL: http://halighalie.blogg.se
Postat av: Robin

Liza:
Haha, säger desamma xD Min mamma var kallad men gick inte, vilket jag är ganska nöjd med!

2008-03-17 @ 15:40:10
URL: http://arizmendi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0