Cough Cough

Jag blir väl aldrig frisk igen, antar jag. Dessutom håller hostan på att göra mig sinnesjuk, det fattas bara att jag utvecklar en fobi för friskhet.
Minsta ansträngning ger mig feber innan jag nästa morgon vaknar upp. Feelin' fine. Oj, måste dammsuga. Feber.

Den där mannen på Konsum har jag åtminstone fått tag på, men tydligen blev det ingenting där. Stor överraskning. Gårdagen spenderades med ny jobbjakt i Målilla och ghettot Rosenfors, och gissa vad. Det ser ganska ljust ut på Rosenfors Bruk.
Tydligen ska de slås samman med Svakroma och de behöver hjälp med flytten. Sure thing, bara jag får pengar.
Och om man ska se det på den ännu ljusare sidan: de hade inga invändningar mot att jag besöker Hultsfred och Arvika under sommaren. Helt strålande!

I övrigt roar jag mig med bilder från förr. Hehe.


Vad cool jag var på den tiden. Ehrm.

Kommentarer
Postat av: sara

å hjälp robin man känner ju inte igen dig :P

2008-05-17 @ 17:39:07
URL: http://sonnermyr.blogg.se
Postat av: Anonym

Sara:
Haha ingen klandrar dig för det xD

2008-05-17 @ 17:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0