Mewsic

Haha! Jag är så förbenat påhittig av mig!
Nej men allvarligt. Jag har fått hem det där albumet med Mew som jag väntat så länge på att skaffa. Mina förväntningar är inte låga, inte med skivan Frengers i minnet. Drömsk pop, I've been expecting you.
And the glass handed kites. Så heter den.

Uppdatering på betygsfronten!
Internationell Ekonomi - MVG (Stefan says: Jag tycker att du trots att det vart tveksamt på någon uppgift väger upp för det genom att vara muntligt aktiv, så det är det du vinner på)
Marknadsföring - MVG (Stefan says: Samma där, du är kreativ och pådrivande, har en hel del intressanta idéer)
Engelska C - MVG (Nina says: Du har ju haft MVG i stort sett rakt igenom, så även om det inte gick så bra i måndags tycker jag det är rätt betyg, jag kan inte dra ner det för bara en uppgift)
Projektarbete - MVG (Nina says: Jag har letat fel, men det finns inget som är tillräckligt stort för att dra ner betyget)

Ja, vad ska man säga. Om ni läser de sista kommentarerna märker ni att vi har att göra med en ganska noggrann lärare. Jag märkte under mitt lilla samtal med henne att hon faktiskt ville göra något åt att jag inte var på formtopp under senaste uppgiften.
Herregud, det är vad jag säger.
Men jag ska väl inte klaga.
Jag ska dricka kaffe.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du har herrejisses MVG i allt Robin ^^
Duktigt ^^

2008-05-22 @ 17:14:12
Postat av: Robin

Jennie:
Haha, jo jag är ett geni ^^ Men tack!

2008-05-22 @ 17:33:24
Postat av: Liza

Inom vården, ta hand om barn och ungdomar typ ^^

2008-05-23 @ 14:33:09
URL: http://halighalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0