Styrofoam

Jag är medveten om att den låten nämndes redan i förra inlägget - men åååh så skön den är. Post-grunge-konst!

Skolan känns nuförtiden mer som spillror. Så mycket är det som har gjorts av med, så mycket är det som aldrig mer kommer ägnas en tanke, och det är med bara lite vemod man lämnar tillbaka böckerna.
Men, jag måste erkänna att matteboken var ovanligt enkel att lämna in. Likaså Jens naturkunskap B-bok. Och kanske framför allt den där franska-litteraturen med tillhörande CD ämnad åt kursen Franska Steg 1.
Om det inte varit för att Nina påpekat att lektionerna inte upphör bara för att betygen är satta, då hade det varit ett perfect moment.
"Jaaa jag tror det är schemalagt så mm!"
Bara vi inte får mer papper att ta hand om så kanske det är lugnt. Mitt block har gått sönder i nästan alla bindningar, allt pga vår lärares fantastiska hänsynslöshet mot miljön.

Ännu ett betyg har droppats från himlen rakt ner i mitt dokument:
Svenska B -
MVG (Hanna says: Ingenting, egentligen. Hon pratade mest om hur mina saknade referat till nationella-pappret drog ner betyget på uppsatsen till VG. Inte för att det spelar någon roll då!)

Jag undrar vad som händer nu. Imorgon är jag ledig, och eftersom det ser ut som att en bil finns ledig vill jag gärna dra med mig någon till Växjö för att fylla sommarförrådet med snügga & välbehövliga kläder. Ett par shorts vore faktiskt inte helt åt skogen.
Jag ska höra med Oskar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0