"Var fan är min gördel !?"

Det var en väldigt lyckad kväll på Vimmerby Stadshotell. En eloge till arrangörerna, som tog hand om alla förberedelser när skolan var så pass dryg att det inte ens fick vara ett projekt. Tack!

Jag har aldrig varit så fotograferad, men å andra sidan aldrig så finklädd. Det märktes redan utanför Valhall att mina posar-muskler (haha) började säga ifrån. Känslan av att vara ett utställningsobjekt har aldrig varit så övertygande, men vad gör det. Inget fel med att vara the centre of attention.

Till och med dansen satt, och tack gode gud för att vi slapp foxtrot! Tråkigare dans får man nog leta efter. Men vi skötte det bra, jag och mina danspartners. Alla andra med för den delen, det gäller att ta vara på dessa tillfällen. De kommer ju inte alltför ofta, om man säger så.

Tack, alla mina älskade vänner. Att vi bara har en månad kvar går inte att förstå.

Ett litet urval av det som Angelica sprang och fotade.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Oförglömlig kväll.
Då satsar vi på att studenten blir detsamma ^^

2008-05-04 @ 13:03:29
Postat av: mulin

Gud vilka snygga kläder och bilder (:

2008-05-04 @ 13:04:33
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Robin

Jennie:
Definitivt. Studenten kommer bli awesome. ^^

2008-05-04 @ 13:10:01
URL: http://arizmendi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0