Hospitalitet

När du går MuEvMa på Rock City är en sak säker: du kommer aldrig ha tråkigt.

Vet ifan hur man ska hinna med allt, men som det ser ut nu är jag med i lyssningsgruppen inför Rookie (eventuellt), 4 grupper för diverse arbeten, en diskussionsgrupp i samarbete med Rockparty om "hospitality" för att skapa bättre festivaltrivsel, studentförening m.m... jag kommer nog få frånsäga mig en del saker om jag ska överleva.
Detta blev ju nästan lite reklam.

Så tills på fredag: organisationsteorier baserade på Liftarens Guide Till Galaxen. Fett!

Kommentarer
Postat av: Aida

Hmm jag känner igen mig!.typ nu i början tar man åt sig så jäkla mycket men till slut fattar man att man inte kommer hinna allt... Vi får helt enkelt bilda en stödgrupp :s

2008-09-17 @ 17:44:09
URL: http://copycaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0