Living for the weekend

Två träffsäkra låtar:

It's always better on holiday
So much better on holiday
That's why we only work when
We need the money

Franz Ferdinand - Jacqueline

Working all the time
Work is such a bind
Got some money to spend
Living for the weekend
When it gets too much
I live for the rush
Got some money to spend
Living for the weekend
Hard-Fi - Living for the weekend


Om man tänker sig en student istället för en anställd.
Jag har en osund relation till sömn: jag behöver alltid mer än vad jag någonsin får. Därför gillar jag helgerna: det är då man kan sova tolv timmar och faktiskt känna sig utsövd när man vaknar, går upp och lever resten av dagen.

Jag ska chilla med kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0