Osv.

Oj vad mycket jag inte bloggar.
I alla fall var det en trevlig tillställning med Lizas avskedsfest. Paket och kramar utdelades, DLK missades (gavs fan i) och Metropol lämnades väldigt tidigt.
Resan till Oskarshamn sköts upp till denna helg. Idag blev äntligen arbetet om organisationsteori klart, och nu har jag gett mig in på litteraturen för den första tentan.
Det ser jag inte fram emot - maken till dåligt skrivna böcker har jag aldrig sett. Jag lovar er, det finns förmodligen inga böcker som engagerar mindre än de vi har till organisation och ledarskap.
Ska satsa på att hänga med på föreläsningarna istället.

Positivt dock: MM1500-böckerna! Detta kan bli en väldigt bra kurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0