Rooftop Agents

Jag sitter här i Hultsfred med två mycket fina vänner och har blivit övertalad att börja blogga igen. Dagen har utvecklat sig väldigt bra - från att köra Hultsfred runt i jakt på lämpliga 20-årspresenter med Alexander till att klättra in via brandstegen hos de jag sitter hos nu. Hann träffa våra kära utbytesstudenter på Konsum med, härligt att se dem efter att de vart borta i Europa de senaste två veckorna.
Fick skala räkor mot att jag dessutom fick bestämma en playlist, men jag tror att Liza stängde av den.

Tittar just nu på när hon och Sabina gör tårtorna för morgondagen. Som någon anonym sade: "detta kommer bli episkt".

Det finns för övrigt en hel del intressanta tak att utforska i Hultsfred. Idag har vi bara sprungit omkring på taket till Systembolaget, men vi har redan spanat in vår nästa erövring... Hulingen.

Ikväll blir det grillfest och avslutning med DMD-folket. Har fixat in Liza, Mika & Sabina med, så mina kära klasskamrater får träffa lite lokala förmågor.

Ha det bra så länge. Ni märker om bloggen börjar leva på riktigt igen!

Kommentarer
Postat av: keso

Sweet! ;)

Good to have ya back onboard mate!



Du får äta lite tårta åt mig. *drool

2009-04-04 @ 09:26:25
URL: http://blogg.kennero.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0