Sen kom ingenting, sen kom ingenting

Sådär. Nu har även jag kört med citat.

En huskur för ont i halsen sökes! Har testat fucidin (fast det är mest för nageln...), panodil, hinkvis med vatten, zon, kosttillskott, kaffe (ska tydligen stärka panodileffekten), c-vitaminbrustabletter och ja...sömn. Men så är det ju så att jag inte sover särskilt mycket när jag är sjuk. Fast jag fick åtminstone två timmars ostörd sömn, så jag klarar mig för detta dygn.
Kanske.

Alla har väl en grej man får ett oförklarligt sug efter ibland. Själv är det ananasjos. Fast bara när jag är sjuk förstås, annars blir det bara så kladdigt.

Åter till researchen...

Kommentarer
Postat av: keso

kaffe när man har ont i halsen. Stärka panodileffekten. Vilken bra ursäkt! ;)

2009-04-09 @ 11:37:24
URL: http://blogg.kennero.se
Postat av: caroline

Kan(g?) Jang! superbra. smakar som jäger med mint dock men ja, det funkar verkligen.

2009-04-10 @ 09:59:59
URL: http://shesoffbeat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0