Robin Listar

Jag har inte uppdaterat på ett tag, men här kommer en sak som gjort mig arg ganska länge. Detta är det i särklass viktigaste inlägg jag någonsin gjort.

Jävligt äcklig mat:

Nr 5. Kokta grönsaker.
Finns det något bättre sätt att förstöra annars nyttiga grönsaker på än att koka dem? Det är äckligt av en uppsjö anledningar. Det är smaklöst. Det passar inte till någonting. När man biter i dem känns det som att tugga på varmt vatten. Och som om inte detta vore nog så borde de flesta vid det här laget veta att det är ganska lätt att koka ur en del av vitaminermna ur grönsakerna, som skulle funnits där ifall de ätits råa.

Tänk er bara...kokad broccoli. Kokad sparris. Kokade morötter. Bara genom att tänka på det kan jag frammana en slags kväljande känsla i halsen. Fy fan vad kokta grönsaker är äckligt. Åt helvete med dem!

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag tycker om kokade grönsaker! Särskilt broccoli och morötter :D

2009-05-10 @ 13:07:14
URL: http://halighalie.blogg.se/
Postat av: Sabina

Kokta är blääää. Aldrig gillat.. särskilt inte såna där "mormor-blandningar" med typ blomkål, broccoli, morötter och ärtor som ska serveras till söndagsmiddagen.

2009-05-10 @ 13:57:14
URL: http://novaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0