Kan fullpriset gå och dränka sig?

Under en ganska lång tid har jag totalt bojkottat att betala fullpris för CD-skivor, med vissa undantag. kents Tillbaka till samtiden fick kosta det den kostade. Det blir inte mycket skivor längre, men nu har jag bestämt mig för att skämma bort min gamla samlarsida ännu en gång, med en liten order från det gröna cdon.com:

Pearl Jam - Vitalogy
Mitt förtroende för Johan är ganska stort, så om han säger att Vitalogy är deras bästa samt mest svåra skiva - då är det förmodligen på det viset. Nästan fullpris dock - 139 spänn. Menvafan.

Kyuss - ...and the circus leaves town
Vet inte om de nämnts, men ett favoritband är de utan tvekan. Ett sånt där band det känns som att ingen annan förutom jag själv gillar, och undra på det. De spelar en slags grunge-liknande experimentell stone-metal, med ett ljudlandskap som närmast kan liknas vid en öken. Men så är det väl med all stoner.

David Bowie - The rise and fall of Ziggy Stardust and the Spiders From Mars
Koncept ---Album! Dessa har jag alldeles för få av, men nu har jag gjort slag i saken.

Radio Dept. - Lesser Matters
Köpet av denna skiva är något av det mest uttragna jag någonsin stött på. Jag har velat ha den sedan 2003. Fem år! Jag glömmer inte gärna den där spelningen på Teaterladan under nämnt år då jag bara stod och gapade åt dem. Det var en fantastisk stämning därinne, och jag vet inte riktigt hur jag ska placera den på min lista över mina favoritspelningar.
Men snart är den min.
Äntligen.

Temple of the Dog - Temple of the Dog
Ingen aning om vad det är jag ger mig in på. Men det är en supergrupp (gud) bestående av bland annat Chris Cornell (Soundgarden, Audioslave) och Eddie Vedder (Pearl Jam). Har stora förhoppningar på detta!

Och så en sista sak: Half-Life 2: The Orange Box (360)
Var bara tvungen att skaffa ett av världens bästa spel till mitt 360.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0