Loka Smultron med Citron

Är hemkommen från Emelie, efter en otroligt produktiv dag i den uttorkande värmen. Vad är bäst en dag som denna? Vattenlekar! Tydligen. Ska dock komma på lite med utmanande övningar än att bara försöka dricka vatten liggandes.
Någon som vågar gissa vem som skjutsade mig hem från Hultsfred? Någon? 3..2..1...Ralf. Ja, den Ralf! Dessutom fick jag billigare biljett av honom, han är tamejfan bäst.

Att träna i detta väder är för övrigt en lögn, jag hann med en tredjedel av hela det så kallade passet innan huvudvärken blev för stor och inga vattenmängder i världen (Målilla) kunde hjälpa mig.

Om man skulle läsa ut den där Harry Potter-boken så jag blir klar med den nån j*vla gång.
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0