Solen i ögonen, brännan & den långa väntan

Jag är hemma igen, från en festival jag utan tvekan kan placera som nummer 1 på min lista över dåliga festivaler. Vädret spelade ingen roll. Att jag sista natten blev bestulen på mina glasögon, necessär, skärp och fickplunta är småsaker. Faktumet att badbrallorna låg hemma i garderoben all along är helt överkomligt.
Jag hade bara så jävla tråkigt.
Det var enbart svagheter som alkohol & kent som lyckades hålla mitt festivalhumör på acceptabel nivå under veckans vissa dagar.
Och, så självklart, Sirqus Alfon. Naturligtvis har jag inte glömt dem, and I will never do.
Gratiskazooen var festivalens fjärde fördel.
Big'n'Juicy den femte - vid vilken allting stannar.
Trevliga människor? Definitivt värt, men de kommer man förmodligen aldrig mer se igen. Så skitsamma.

Robin betyder rödhake på engelska - inte ladusvala som jag tyvärr fått en del att ta till sig.

Idag ska jag köpa nya glasögon. De ska vara stora, svarta, och alldeles härligt nördiga.


Kommentarer
Postat av: Liza

Tråkigt :/

2008-07-07 @ 22:29:33
URL: http://halighalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0