Sömnen

Överskattat, underskattat, kanske skattat lite mittemellan. Hur som helst märks det när det saknas sömntimmar.
Jag har lärt mig att hängmattor är bra grejer, filt är ett plus i fighten mot den lede fi myggan, och att de kan bita igenom ett antal lager med kläder.
Emelie hängde med ut till vår (if I may bräg) mucho mysiga stuga mellan målilla och ingenstans, eller någonstans.
Planen var: fiskgratäng i spisen!
Praktiken blev: Strömavbrott!
Följt av salladsätande med tillhörande vitlöksbröd införskaffade på Lidl i det skumma ljuset av ett femtontal värme- och stearinljus. Oh yes.
Det var bra dagar.

The Block The Magpie. - haha

Kommentarer
Postat av: sara

jassså robin de märks på dig med när du saknar sömn timmar hahah ;)

2008-07-16 @ 07:14:53
URL: http://sonnermyr.blogg.se/
Postat av: Robin

Sara:

Haha jaså? där ser man ^^pga min dålig humor, eller hur? xD

2008-07-16 @ 13:24:42
Postat av: liza

s: hur menar du? på att flytta dit? isf nej,han ska ju in i lumpen. och menar du om han är pepp på att jag flyttar dit, så vet jag inte riktigt.

2008-07-17 @ 21:05:59
URL: http://halighalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0