Den 5 Juni 2008

Jag har tagit studenten, och det har fortfarande inte riktigt gått upp för mig.

Bilder hade laddats upp här, om jag visste hur det fungerar på publishme.se. Har förgäves försökt.
Kanske tar en raid på bdb senare, stay tuned at arizmendi@bdb ifall jag får ett infall att ladda upp de ungefär 300 bilderna.

Ikväll är det både Harrys och nån slags fest som fordon ordnar, men jag vet inte om jag kan komma på någon av dem. Sarahs pojkvän, Kim, tar studenten idag och ska ha lite festligheter för sig, förmodligen är det där jag blir fast för denna dag.

Igår var utan tvekan en av de bästa dagarna i mitt liv, för de som undrar.

Och klassen!
Vi glömmer inte varandra.
You'll never walk alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0