Det är onsdag, ni vet vad jag menar

Jag vet inte om ni kollat den stora skolparkeringen på sistone. Den är värd att kollas. Mycket värd.
My dogs, A to the J to the V to the M. To the R, myself.
Busigt.

Vårt flak är färdigpyntat, och det känns inte verkligt att jag imorgon går upp för att för första gången på allvar bära kostym med alla tillhörigheter. Men å andra sidan tror jag inte att någon insett hur stort det är. Inte kostymen kanske, men the occasion.
Imorgon kommer vår värld rasa samman och byggas upp igen. Allt mellan 06.00 torsdag morgon till 02.00 fredag natt.
Är vi beredda?
När var vi någonsin seriösa under skoltiden?

Vi blir det nu, men bara eftersom vi måste. Det är faktiskt den enda fungerande metoden för att växa upp.

Skumpan. Jordgubbar. Checkat.

Vid min skapare, jag tror jag är redo för morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Hannis

Alltid redo!! :):)

2008-06-04 @ 21:07:25
URL: http://impulsive.blogg.se/
Postat av: Robin

Hannis:

Ja nu jävlar!

2008-06-04 @ 21:11:14
Postat av: Emelie

Ni är inte dåliga ni ^^

2008-06-04 @ 21:29:40
URL: http://storytellings.blogg.se/
Postat av: Robin

Emelie:

Nejdu, här har vi fantasi! ^^

2008-06-04 @ 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0