Filtret

Och vem sa att inget gott kommer av Arkiv X? (ingen, antar jag. men varför inte börja inlägget med en väl beprövad metod) Jag har inte sett serien sedan förra sommaren. Med undantag för en av deras filmer, vad den nu kan heta, som inte var mycket att hänga i tallefjanten.
Minns avsnittet med before-famous Jack Black och Giovanni Ribisi, där den sistnämnde spelade en person med märklig kontroll över elektricitet.
Varje gång Giovanni fick visa makten han besatt spelades en speciell låt, något jag inte kunde få ur huvudet under tiden avsnittet fanns i färskt minne.
Det var i alla fall Hey man, nice shot av Filter.
Man förundras över låtvalet. Men den hamnade där den hör hemma.

Jag vill ha ett jobb, och sedan vill jag flytta till Australien.
Har faktiskt haft allvarliga tankar på detta, men jag är inte säker på att jag kommer iväg bara för att jag tackar nej till Music & Event.
Får väl sätta upp mig på bostadskö så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0