Ingen nisch

Nej, ingen idé om hur bloggen eventuellt ska nischas har uppkommit. Och nu får det vara med den saken, eftersom jag snart är helt färdigpackad för Arvika '08. Jag är SÅ mycket bättre än alla som inte ska dit!
Valet på chaufför föll ju tydligen på mig med. Jag hoppas det går bra att hitta till Värmland via Örebro. Kartläsare efterlyses.

Har ju haft oturen att ha blivit lite smått förkyld med. Fan.
Det är över till morgondagen, jag och gudarna har en överenskommelse om det.

So long, and thanks for all the fish.
Hähäh.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, här är man förberädd ^^

När åker ni ?

2008-06-30 @ 18:49:38
URL: http://storytellings.blogg.se/
Postat av: Robin

Emelie!

Vi åker från hultsfred vid niotiden imorgon ^^ Kommer väl hem någon gång på söndag eftermiddag/kväll. Jag ska hälsa Kent att du gärna hade sett dem ;)

2008-06-30 @ 19:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0