João

Skjortan!
Den är vit, ren, välstruken och luktar gott. Phew.

Kavajen!
Fan också! Den passar ju egentligen inte alls med resten av kläderna. Dessutom ser jag ut som en bonde när studentmössan kommer på. Jag hoppas bara att SMHI-prognosen för torsdag stämmer, 18 grader och solsken verkar alldeles lagom för att ta av sig kavajen utan att frysa.

Kostymbyxorna!
Lugnt. Hade dem på balen utan att ens smutsa ner dem.
Är det bara jag som tycker att kostymbyxor är både sköna och jävligt snygga?

Slipsen!
Egentligen borde man ju ha en slips som är oskuld, men jag har inte råd att köpa en till. Åtminstone inte en som är snygg.

Skorna!
Ja. Jo. Jag får åtminstone inte skoskav av dem. Dessutom säger Oskar att de är snügga, och jag litar på honom.

Skärpet!
Inget man direkt oroar sig för.


Jag tror det äntligen börjar gå upp för mig, vilket allvar vi är inne på nu.
Förberedelserna. Jag måste skaffa bubblibubblivin.

Jag ska lyssna på Good riddance, hoppas att det kanske lugnar ner mig lite.
Good riddance är soundtracket till min student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0