Dirty Frank

Dammit, ännu en låttitel.
Fan vad bra den är. Speciellt med tanke på att den handlar om Pearl Jams gamla busschaffis, haha!
Musikerhumor.

Jag hade lovat att gå till skolan idag, men det var inte en sådan orkes-dag tyvärr. Jag behövde sova, vilket kanske indikerades när klockradion visade 13.47 för mitt uppvaknande.
Det sista jag behöver är att vända på dygnet.
Jag vet för övrigt väldigt lite om vad som händer hos Ida imorgon, vart vi ska samlas, när, vad man ska ta med sig och en himla massa annat. Någon upplyst själ får gärna berätta!

Kommentarer
Postat av: Liza

s: haha, det finns där nånstans bland all päls.. :p

2008-05-26 @ 16:50:58
URL: http://halighalie.blogg.se
Postat av: Jennie

> Vi ska samlas vid skåpen 09.30 . Vi åker gemensamt till Ida .
> Vissa ska grilla och vissa inte .
> Vi ska leka .
Mer vet jag inte ^^ hihi

2008-05-26 @ 17:06:11
Postat av: Robin

Jennie:
Haha men det låter bra det. ^^ Återstår ju då om man ska grilla någonting.

2008-05-26 @ 17:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0