Körsbärstomater

Eller ja.
Igår var jag hos den enda människan jag någonsin träffat som förmodligen vet mer om Vänner än mig. Och det, mina vänner, är hårt. Mycket hårt. Jag säger bara detaljer.
Dessutom har jag spelat Guitar Hero, och Emelie ägde mig i varenda låt. Fast, det kanske inte var så oväntat. Vi får vänta tills battlen handlar om riktiga gitarrer, då har jag kanske chans till en revansch.
Fast, jag ska vinna i GH med någon gång. Vänta bara.
Och om vi inte visste det redan, det går att få in mycket flum under dygnets timmar. Speciellt om man är igång efter soluppgångens entré.

Det känns faktiskt som att jag hade kunnat sova längre idag. Men det ska vi inte göra, nu bär det av till mormor och lite mors dag-firande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0