Välkommen till Hultsfreds Gymnasiums telefonsvarare för sjukanmälan

Undrar om det är ett underhållande jobb - att varje morgon lyssna in det som sägs, och bara försöka förstå vad sjuka ungdomar säger när de ska förklara vad de heter.

"Uhrwg...mkls ffhths möh Rbn Lnd..mög tak"

Eller ja. Lättare saker än att uttala uppgifterna när man som sjukling vaknat en tisdagmorgon kan vi säkert hitta.
Men! Det är bara morgnarna, jag tror minsann att jag börjar friskna till. Woo!

Dessutom vill jag lämna ett meddelande till alla mina medmänniskor.
Mitt projektarbete? Kan det VARA mer inlämnat?

Kommentarer
Postat av: Liza

Mikas skola är värsta fusk, där behöver man inte prata utan bara knappa in lite siffror.
På vår skola måste förälder sjukanmäla x(

2008-05-06 @ 16:33:46
URL: http://halighalie.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha! Man blir ju inte precis uppmuntrad av henne heller. Drygare människa vet jag inte om man stöter på ofta. och krya på dej:et mm, det menar dom nog ^^

"could it be more finished" XD

2008-05-06 @ 18:20:48
URL: http://storytellings.blogg.se
Postat av: Robin

Emelie:
Men eller hur! Jag slår vad om att de skålar i champagne varje gång någon sjukanmäler sig. Förmodligen därför vi fått lärare som Hänz, som sätter på en film medan han sover av sig ruset xD

Haha! Jag kommer aldrig tröttna på honom ^^

2008-05-06 @ 20:53:56
URL: http://arizmendi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0