84

OK, jag har lugnat ner mig efter den första ilskan jag kände inför telekomförslaget. Nu gäller det att sätta in sig i frågan på riktigt, även om det inte känns som att jag kommer ändra åsikt... tänk er, något så fint som det fria internet. Något som byggts upp och utvecklats under decennier  - raserat på bara några år tack vare EU.

Till viss del har man väl blivit en sån där person som inte orkar vara för politiskt aktiv och insatt, men ibland kommer det frågor som man får en att reagera. Ska jag vara ärlig så blir jag uppriktigt olycklig bara över tanken av telekompaketet.

Jag ber till gud att alla tar sitt förnuft till fånga och ger oss en röd regering i nästa val...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0